tisdag 22 april 2014

Födelsedagspresent - eboksläsare!



Den åttonde april fyllde jag 25 år och hade önskat mig en eboksläsare av min mamma som jag fick nu under påsken när jag var nere i Skåne och hälsade på. Jag önskade mig en iriver Story HD för att min kompis har en sådan och för att jag fick låna den under en månad tidigare i år och visste därför att jag trivdes med modellen. Nu ligger den här bredvid min dator och laddar. Mitt första lån blev Kaffe med rån, vilket är månadens bokklubbsbok. Jag har även beställt ett fodral till den så att jag ska kunna bära med mig den i väskan utan att behöva oroa mig för att skada skärmen. Det har kommit in till butiken nu och ska hämtas ut idag.

Jag tror inte att det här kommer innebära att jag överger pappersboken, men det känns väldigt smidigt att kunna låna lite nya böcker utan att behöva stå i så väldigt lång kö! Jag har dessutom tänkt att jag ska ladda ner en hel del klassiker till den, så att jag alltid har något med mig att läsa av det där som jag tänkt att jag borde läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar